środa, 28 sierpnia 2013

Kącik INFO :)

Postanowiłam wprowadzić nowy element do bloga... Będzie to kącik Info będzie on się pojawiał przynajmniej 2 razy w tygodniu i będzie zawierał najważniejsze informacje z danego lub danych dni...

KĄCIK INFO...

  • A więc dziś swoje urodziny obchodzi  Dragan Travica - włoski rozgrywający.

  • Anastasi podał skład na mecze sparingowe ze Serbią:
Rozgrywający: Łukasz Żygadło, Fabian Drzyzga
Atakujący: Jakub Jarosz, Zbigniew Bartman, Grzegorz  Bociek
Przyjmujący: Bartosz Kurek, Michał Winiarski, Michał Kubiak, Wojciech Włodarczyk
Środkowi: Piotr Nowakowski, Marcin Możdżonek, Andrzej Wrona
Libero: Paweł Zatorski, Damian Wojtaszek.
W składzie zabrakło Michała Ruciaka oraz Łukasza Wiśniewskiego...

  • Dzisiaj rozpoczął się Turniej Finałowy WGP....

  • W czwartek odbędzie się otwarty trening Asseco Resovi Rzeszów, a 31 sierpnia w Galerii Rzeszów będzie można spotkać się z graczami i trenerem.
 Na razie to by było tyle... :)






2 komentarze:

  1. Troszkę jestem zaskoczona składem na te sparingi, ciekawe czy na ME pojadą Ci sami gracze... No a Draganowi życzę wszystkiego najlepszego ! :)

    Zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj czytałem artykuł, w którym Anastasi zapowiada, że "szykuje eksperyment". Czy będzie nim gra Fabiana czy Jarosza? A może zupełnie nie to :) Wydaje się, że wreszcie Anastasi wie co robi, a co ważne zaczyna budować zespół na przyszłość i to powinno cieszyć :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: mateuszminda.blogspot.com!


    OdpowiedzUsuń