piątek, 9 sierpnia 2013

Tak się cieszą Polaczki :)

Andrea Anastasi ogłosił szeroki skład reprezentacji, który przygotowuje się do ME... Do kadry powrócił Krzysiek Ignaczak, Dawid Konarski, a także Paweł Woicki i Karol Kłos.
Pełny skład na tej stronie:
http://volleypassion.wordpress.com/2013/08/09/szeroki-sklad-reprezentacji-polski-mezczyzn-na-me/...
Jak? Cieszycie się?
Ja bardzo.... Czekałam na ten moment bardzo długo... Jestem, że tak powiem w skowronkach... Fajnie, że Igła wrócił... Zdaję sobie z tego sprawę, że to nie gwarantuje mu grania na ME, ale i tak bardzo się cieszę :)
A na razie łapcie naszego Dzika, bo akurat to słowo dobrze określa moje chwilowe zachowanie, ale to że szczęścia :)

2 komentarze:

  1. Przykro mi, ale chyba muszę cię rozczarować :( AA podał szerszy skład, bo takie są wymogi CEV`u. Gracze którzy zostali 'dołączeni' do kadry, przebywają obecnie na wakacjach, a niedługo zaczną przygotowania w klubach. Jest możliwość, że wrócą, ale raczej tylko w wypadku jakieś plagi kontuzji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem tylko poprostu informacja dokladna. o tym składzie dotarła do mnie później niż o tym że został powołany...

      Usuń