wtorek, 8 kwietnia 2014

Skład Reprezentacji Polski na sezon 2014:)

A o to skład reprezentacji na sezon 2014:

Rozgrywający:
Fabian Drzyzga, Paweł Zagumny, Łukasz Żygadło, Paweł Woicki


Atakujący:
Grzegorz Bociek, Mariusz Wlazły, Dawid Konarski, Zbigniew Bartman, Dominik Witczak


Przyjmujący:
Michał Kubiak, Michał Winiarski, Bartosz Kurek, Michał Ruciak, Mateusz Mika, Rafał Buszek, Wojciech Ferens


Środkowi:
Piotr Nowakowski, Marcin Możdżonek, Karol Kłos, Łukasz Perłowski, Andrzej Wrona, Piotr Hain, Łukasz Wiśniewski


Libero:
Paweł Zatorski, Krzysztof Ignaczak, Damian Wojtaszek



Mnie osobiście cieszy obecność czterech panów w kadrze... Oczywiście Igły, Ziomka, Kubiego i Bartmana ;)





2 komentarze:

  1. Są wszyscy Ci, którzy myślałem, że będą, więc jak dla mnie bez niespodzianek. Jest to szeroka kadra, więc zostanie dość znacznie okrojona, ale chyba już dziś możemy w zdecydowanej większości wytypować jak będzie wyglądał skład na MŚ. Antiga zebrał wszystkich najlepszych w kraju, teraz zobaczymy jak poradzi sobie z przygotowaniem drużyny na zawody. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. JA jestem zadowolona ze składu ;)
    zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń