wtorek, 25 czerwca 2013

Polska- Argentyna

Co słychać u kochanych kibiców? Jak trwają przygotowania do meczu z Argentyną? Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą albo jeszcze nie słyszeli, nasza drużyna zmierzy się w piątek i w niedzielę o godzinie 20 z teamem z Argentyny... Nie będę pisać, że to jest mecz o wszystko, bo teraz każdy mecz jest meczem o być albo nie być w Argentynie... Jak już pisałam w poprzednich postach " kibicem się jest, a nie bywa",  dlatego musimy wspierać naszych jeszcze bardziej niż zwykle i wierzyć w to, że wspólnymi siłami można wyjść nawet z najcięższej sytuacji, bo wiara czyni cuda... Naszych stać na to, żeby pokazać jak się gra...

A TUTAJ TAKI MAŁY EFEKT NUDY NA LEKCJACH:


      


2 komentarze:

  1. To takie rzeczy się na polskim wyczynia, zamiast oglądać fascynujący film?! No już ja Ci dam. Ti, ti, ti nie dobra Karolcia. I see you, you remember of it. :D Mój perfect englisz... xD
    "Never give up" kocham to. <3
    Mimo, iż nie pałam miłością do siatkówki, będę trzymać za nich kciuki, żeby nie było, że Ciocia Cyzia jest taka ZUA. :D
    Całuski. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Cyzia Cyzia wiesz jak ja cię lubię :) :*:*

    OdpowiedzUsuń