czwartek, 11 lipca 2013

Mecz Polska - bułgaria

Na początku powiem, że specjalnie napisałam bułgaria z małej litery ( i na razie będę tak pisać), bo straciłam do tej drużyny, kraju szacunek po tym jak przeczytałam jak oni o nas mówią...

Jak pewnie już wiecie do bułgarii wraz ze sztabem szkoleniowym poleciało nie 12 a 14 zawodników...
Skład reprezentacji Polski:
Rozgrywający: Fabian Drzyzga, Łukasz Żygadło
Atakujący: Zbigniew Bartman, Jakub Jarosz
Przyjmujący: Michał Kubiak, Bartosz Kurek, Michał Winiarski, Michał Ruciak
Środkowi: Piotr Nowakowski, Grzegorz Kosok, Marcin Możdżonek, Andrzej Wrona
Libero: Krzysztof Ignaczak, Paweł Zatorski
Trener: Andrea Anastasi
II trener: Andrea Gardini
Asystent: Michał Gogol,
Trener przygotowania fizycznego: Giovani Miale
Statystycy: Oskar Kaczmarczyk, Karol Rędzioch
Lekarz: Wiesław Maroń
Fizjoterapeuta: Paweł Baryła
II fizjoterapeuta: Maciej Stefański
Menedżer: Andrzej Wołkowyski

Mimo wszystko dwunastka prawdopodobnie będzie taka sama jak na mecz z USA, tzn. Ruciak i Wrona, nie zagrają meczu, a Igłę zobaczymy na pozycji przyjmującego...

Według najnowszych informacji w Warnie w wyjściowej 6 zobaczymy Pawła Zatorskiego i Kubę Jarosza...
Jesteście zaskoczeni??
Szczerze ja nie... Po meczu z USA i po tym jak MVP otrzymał Paweł Zatorski, coś mi mówiło, że to on zagra, a nie Krzysiek... Oczywiście fajnie by było zobaczyć Igłę na boisku, ale wydaję mi się, że Zator też sobie poradzi... Jak również wydaję mi się, że Igła też będzie miał swój udział w meczu w Warnie, gdyż zagra na pozycji przyjmującego...
Chciałabym, żeby swoją szanse dostał również Michał Kubiak i Zbigniew Bartman...
I nie sugeruje tu tego, że Michał Winiarski, Bartosz Kurek czy Kuba Jarosz nie radzą sobie... Po prostu brakuje mi gry Dzika i Zibiego na boisku... Tej gry z ubiegło rocznej Ligii Światowej...




3 komentarze:

  1. Szóstka będzie ta sama, to było wiadomo... Dobrze by było gdyby Anastasi zrobił jakiekolwiek zmiany poza tymi na zagrywkę.
    Już nie mogę się doczekać jutrzejszego meczu. Polska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem, czy zmiany są potrzebne? ta szóstka radzi sobie dobrze..

      Usuń
  2. Jakby się przyjrzeć niektórym komentarzom na np. plusliga.pl to komentarze w stronę Bułgarów wcale nie są lepsze. Wszystko działa w dwie strony :)

    Szkoda, że z powodów zdrowotnych nie możemy wystawić optymalnego składu, ale mam nadzieję, że Ci zawodnicy, którzy będą grać dadzą z siebie wszystko i wygramy. Już nie mogę się doczekać wieczornego meczu :)

    OdpowiedzUsuń