środa, 10 lipca 2013

siatkówka na wesoło :)

Po ostatnich bardzo emocjonujących meczach przygotowałam dla Was coś specjalnego... Oglądałam niedawno różne wywiady z siatkarzami i "Igłą Szyte", przyszedł mi do głowy pomysł, żeby napisać najciekawsze i najśmieszniejsze wypowiedzi... Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie w komentarzach, tak samo jeśli nie wiecie z jakiego wywiadu lub odcinka to również piszcie...

Zibi u Kuby Wojewódzkiego:

Ad.1

K : Jest kolejny gość, który mówi Wis co.. Zauważyłeś??
Z: Nie
K: Mówisz Wis co
Z: Niee.
K: No mówisz, no powiedz wis co
Z: wiesz co
K: Nie, powiedziałeś Wis co
Z: Wis co
K:Wis co, ale nie przejmuj się to jest fajne… Wis co mnie się to nawet zaczęło podobać
Z: Czekaj.. jak byłem mały, jak byłem mały to chodziłem do logopedy nie czepiaj się.
K: Naprawdę chodziłeś do logopedy?
Z: Poważnie.
K: I co nie było go?
Z: Niee… (śmiech)


Ad.2

Z: W Londynie mieliśmy zaledwie w dwunastce 3 zawodników, którzy mieli więcej niż 30 lat.
K: 30 lat to jest młoda ekipa, widziałeś kiedyś 30 letnią kobietę??
Z: Ty ale do kobiet nas porównujesz
K: Nie, ale mówię o tym że 30 lat to już..
Z: Wydaję mi się, że ty  nie powinieneś człowieku rozmawiać :)



Ad.3
Z: Krater, krater, krater, dwa wulkany z białymi szczytami i tak mówię nie no co ty nie wygłupiaj się daj tą kartkę...
K: Poczekaj... Chcesz powiedzieć, że ona miała trądzik??


Wywiady siatkarzy z Kadziem:

Ad.1
Kadziu: Żyjemy??
Dzik: Żyjemy, Nikoś Żyjemy...:)




Ad.2
Zibi: Był to dobry weekend dla polskiej siatkówki... halowej oczywiście :)

Igłą szyte :
Japonia:
Krzysztof Ignaczak: O rudych.
Zbigniew Bartman: Już nie chodzi o to, że Harry Potter był przesadzony bo było tyle czarów czy latały smoki, ale że rudy miał aż dwóch przyjaciół?!(śmiech).


Krzysztof Ignaczak: Nie ma tego, co Zbyszek chce. Bo tu są tylko za 20 tys., a on chciał taki za 50.
Zbigniew Bartman: Ty to kręcisz gląbie?! Przestań, ty, no nie rób siary, tego nie można puścić... 


Krzysztof Ignaczak: Mamy narkomana w drużynie. Bo ćpa, chłop ćpa...
Piotr Nowakowski: Matka wie, że ćpiesz?
Bartosz Kurek: (śmiech) Piter!
Piotr Nowakowski: To klasyk, z kwejka przecież.  


Krzysztof Ignaczak: Jakie mam pojęcie o wystawie?
Paweł Zagumny: Żadnego.
Bartosz Kurek: Zerowe.

Płomienne zorze, w telewizorze"


Krzysztof Ignaczak: Jak w piątym dniu się czujesz ziomek?
Łukasz Żygadło: Super.
Krzysztof Ignaczak: O, jeden co powiedział super. A tu kolega...
Michał Kubiak: A jak wyglądam?
Krzysztof Ignaczak: Wyglądasz jak zwykle przystojnie.
Michał Kubiak: I tak się czuję.


Bo ten Żygadło, nas nie rozpieszcza... Czasem przyspiesza, czasem podwiesza...  

Zbigniew Bartman: Krzysiu, ja wiem, że ty na Oscara pracujesz, ale ty się może skoncentruj nie na kamerowaniu, a na tym jak tam przyjąć Leona, Hernandeza...
Krzysztof Ignaczak: Leona? Twojego tatę?



Krzysztof Ignaczak: (w diabelskim młynie) Wjedziemy tam na samą górę.
Zbigniew Bartman: Szklana Pułapka 5.5.
Krzysztof Ignaczak: Szklana Pułapka. Jak się zatrzyma to Misiek będzie...
Michał Kubiak: Nie, nie bujajta tylko...
Marcin Możdżonek: Kto nie skacze, ten z Jastrzębia, hej! Hej!
Michał Kubiak: Nie nie bujajcie, proszę was.
Krzysztof Ignaczak: Nie, nie będziemy bujać...


Krzysztof Ignaczak: Dziku, jak Ci smakowało?
Michał Kubiak: Jak żołędzie!
Marcin Możdżonek: Jak kunie rabarbar.


Bartosz Kurek:  Piotrek, szpital przyjechał po Ciebie!
Krzysztof Ignaczak: Szpital na peryferiach...
Bartosz Kurek: Co? No chodź no! No dawaj! No dawaj sztruclu! Szybko musisz!
Krzysztof Ignaczak: (...) Tak działa opieka medyczna w reprezentacji Polski. Ci panowie w białych habitach, wypożyczonych...
Piotr Nowakowski: Ale nie mogę, bo mam pranie!
Krzysztof Ignaczak: Kładź się! Już go wiozą... na nosze
Piotr Nowakowski: (niesiony na „noszach”) Hai! Hai! Hai! Hai! Hai!


Bartosz Kurek: Igła! Puk puk!
Krzysztof Ignaczak: Kto tam?
Michał Winiarski: Na pewno nie premia!  


Pokaż, pokaż się. No przecież, to przecież Sylvester Stallone, normalnie ja nie wiem (śmiech). Tylko mu policzek jeszcze nie opada,ale poczekajmy.  

Krzysztof Ignaczak: Piter... Zaytsev..
Piotr Nowakowski: Ciao bejbe :)

 Wycieczka po Tampere:
Ale tutaj nie będę przytaczać ze względu na słowa Dzika... z chęcią bym napisała, ale...
Więc w zamian:



Dzik śpiewa: Mamy żólte serca w których płynie czarna krew,bo to Skra Bełchatów,bo to Skra Bełchatów jest!
Winiar śpiewa: Somebody that used to know...

I jeszcze coś z nowości:
Łukasz: Będą zegarki...
Łukasz: Będą lepsze zegarki...

Krzysztof: I jest i cichy Pit...
Piotrek: Nieee nieee..


Krzysztof: I oczywiście..
Zbyszek: Znowu się zaczęło...
Krzysztof: Mój ulubieniec...

Zibi: To ja coś dodam... Który fryzjer cię tak skrzywdził Krzysiu...
Krzysztof: Na pewno rzeszowski jakiś...

I to by było na tyle dzisiaj więcej obiecuję, że dodam kiedy indziej :)



 

2 komentarze:

  1. Krzysztof Ignaczak: Ty też jeszcze jesteś młody, no, umówmy się, że nie należysz do najstarszych.
    Michał Ruciak: Nie, bo najstarszy nagrywa teraz to.
    Krzysztof Ignaczak: Ej, ej, ej, kolego! To się wytnie, to się na pewno wytnie.
    ---------------------------
    Zbigniew Bartman: Pozdrawiam wszystkie brunetki o dużych brązowych oczach!
    Krzysztof Ignaczak: A blondynki?
    Zbigniew Bartman: Blondynki, nie.
    ----------------------------
    Krzysztof Ignaczak: Grzegorz, jak się grało w butach za dużych?
    Grzegorz Łomacz: O 4 numery za dużo, bo Marcel ma 2 pary i nieszczęśliwie zostawił w moim pokoju. No bo ja wystawiłem swoje na balkon, żeby wyschły. I jak one wysychały, to ja wziąłem te Marcela i miałem 49 i 1/3 dokładnie, a mój rozmiar to… 45.
    Krzysztof Ignaczak: Chwała ci za to, że zagrałeś w za dużych butach.
    Grzegorz Łomacz: Dziękuję.


    Pozdrawiam ;) i zapraszam na opowiadanie o B.Kurku ;) http://zloty-medal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń