piątek, 12 lipca 2013

Mecz Polska-bułgaria

Nie wiem co mam pisać... Przegrywamy z bułgarami 3:0 każdy set 25:21... No nie wiem co mam pisać... Dzisiaj nie jestem wstanie i w ogóle to skomentuje tyle... Gramy słabo, ale walczymy... To jeszcze nie koniec świata przed nami jeszcze ME, MŚ - pokażemy jeszcze na co nas stać...
Zapomniałabym podziękować BUŁGARSKIM KIBICOM...jak oni mogą się nazywać kibicami... Te gwizdy, buczenia jak bydło na trybunach - jedno wielkie nieporozumienie...
Tutaj pole do popisów mają sezonowcy... Już widziałam komentarze typu: jakie cioty itp... Śmiech na sali.
Ale ja i tak wiem, że nasi pokażą jeszcze na co ich stać i dalej wierzę w nich i w ich możliwości...
NIC SIĘ NIE STAŁO, POLACY NIC SIĘ NIE STAŁO!!!!
 A jutro pokażmy im to o czym w tej piosence mówią:

https://www.youtube.com/watch?v=4Y0OjXN095Q

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz