wtorek, 30 lipca 2013

Zmiany w Reprezentacji na ME...

Kadra powołana na treningi do Spały i Mistrzostwa Europy:
Rozgrywający: Łukasz Żygadło, Fabian Drzyzga, Grzegorz Łomacz
Atakujący: Zbigniew Bartman, Jakub Jarosz, Grzegorz Bociek
Środkowi: Marcin Możdżonek, Piotr Nowakowski, Łukasz Wiśniewski, Andrzej Wrona
Przyjmujący: Bartosz Kurek, Michał Winiarski, Michał Kubiak, Michał Ruciak, Wojciech Ferens, Wojciech Włodarczyk
Libero: Paweł Zatorski, Damian Wojtaszek 
Jak widać na załączonym obrazku brak Igły, Kosy i Konara w kadrze...
Ja się pytam co to ma być?? Jak to Igła nie będzie grał?? To kto będzie zabawiał naszą drużynę, kto nam nagra Igłą Szyte, i co najważniejsze kto będzie bronił te piłki, kto się będzie poświęcał? No jak się pytam KTO? (Nie, żeby inni się nie poświęcali, ale mi tu chodzi o pozycję libero...)
Dla mnie to jest wielki szok... Wielka szkoda, że Igły nie zobaczymy na boisku... Jak widać Anastasi uznał, że potrzebny mu jest odpoczynek... Mam nadzieję, że to tylko decyzja na ME i na Mistrzostwach Świata zobaczymy Igłę...
Ale ja się pytam dlaczego Igła?? ;( ;(
Muszę ochłonąć... 

2 komentarze:

  1. Igła nie grał najlepiej podczas LŚ, w przeciwieństwie do Zatiego i Wojtaszka (na Uniwersjadzie), pewnie stąd decyzja trenera. Przecież powinni grać najlepsi, a obecnie lepszą formę prezentuje Paweł i Damian. To jednak nie znaczy, że Igła nie zagra na MŚ. Latka lecą, potrzebuje coraz więcej czasu. Jeśli będzie miał dobry sezon ligowy, to AA na pewno o nim nie zapomni. Głowa do góry! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak tylko mi chodzi o to że on wprowadza do zespołu power. jest duchem zespołu. i wlasnie tego może zabraknąć

      Usuń